poniedziałek, 17 grudnia 2012

powrót do prze(y)szłości

Zupełnie niespodziewanie góra przyszła do Mahometa. W ostatnim roku przeczytałem i wyszukałem mnóstwo opracowań w poszukiwaniu informacji o wieży sprzed katastrofy. Do dzisiaj nie znalazłem nic o elewacji północnej. Mahomet nie mógł dojść do góry więc... . Dzisiejsze odkrycie jest naprawdę sensacyjne! Dzisiaj, a właściwie przed chwilą po tym jak wreszcie, dosłownie za pięć dwunasta opanowałem zobowiązania zawodowe na jutro, zmęczony już trochę zrobiłem chwilę przerwy i znalazłem to:



(źródło:http://www.forum.zamki.pl - autor "Longmannn")

Elewacja wieży od strony północnej w rzucie prostopadłym(drugie zdjęcie) w stanie przed zawałowym pozostawała nieznana aż do dzisiaj. Widać też budynek gospodarczy. Piękne! Takie rzeczy zawsze dzieją się niewczas bo od nie pamiętam kiedy dzisiaj była szansa położyć się spać o jakiejś ludzkiej porze. Ale cóż, takim trofeum trzeba się podzielić od razu. 
Patrze na te zdjęcia i widzę przyszłość, przyszłość widzę!
W przeszłości przyszłość widzę! Działa!  
Tak to wyglądało było i będzie raz jeszcze wyglądać za krótką chwilę.
Tylko jak ja teraz zasnę po takiej dawce red bulla przed snem? 


ps.
Panie Longmann i wszyscy, którzy mogą pomóc - poproszę o więcej, jak macie cuś jeszcze na temat wieży z czasów przed zawałowychZ góry bardzo dziękuję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz